.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رفع تصرف ۱۳۵ هزار مترمربع اراضی ملی در مازندران
فرمانده انتظامی مازندران از رفع تصرف ۱۳۵ هزار مترمربع اراضی ملی به ارزش ۳۱ میلیارد تومان در سال جاری خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، سردار محمود میرفیضی  با بیان اینکه پلیس بعد از گروه معلمان، استادان، پزشکان رتبه چهارم را از نظر اعتماد کسب کرده که رتبه خوبی است افزود: طبق پایش های مرکز افکارسنجی ناجا، میزان رضایتمندی از پلیس ۷۲ درصد و مطلوب است.

 

وی با بیان اینکه پلیس در تراز انقلاب اسلامی گام برمی دارد به کشفیات مواد مخدر اشاره و اضافه کرد: در نیمه اول امسال بیش از دو تن و ۲۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده که نسبت به سال قبل ۲۱ درصد افزایش داشته است.

 

وی با اشاره به انهدام ۳۷ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان ادامه داد: در زمینه قاچاق و جرایم اقتصادی یکی از مشکلات قاچاق چوب است و در نیمه اول امسال ۷۲۰ تن انواع چوب آلات قاچاق را ضبط و کشف کردیم که نسبت به سال قبل رشد ۱۰۰ درصدی داشته است.

 

فرمانده انتظامی مازندران ارزش چوب آلات قاچاق کشف شده را یک میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان بیان کرد و گفت: تصرف اراضی از دیگر مشکلات است و امسال ۱۳۵ هزار متر از اراضی ملی رفع تصرف شده است.

 

سردار میرفیضی ارزش ریالی اراضی ملی رفع تصرف شده را بیش از ۳۱ میلیارد تومان بیان کرد و افزود: در حوزه قاچاق کالا، هزار و ۲۵ نفر دستگیر و ۳۸ میلیارد تومان کالای قاچاق ضبط شده که رشد ۷۲ درصدی داشته است.

 

وی یادآور شد: کود شیمیایی، دارو، وسایل و تجهیزات الکترونیکی و خانگی از جمله اقلام کشف شده قاچاق بوده و شش پرونده بالای ۵۰۰ میلیون تومان در این زمینه تشکیل شده است.

 

سردار میرفیضی به کشف سه پرونده بزرگ اختلاس در استان اشاره و رقم آن را ۴۵ میلیارد ریال کرد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.126 seconds.